SOLISOLI

Imorse var det första gången på miljoner år jag och Dusan vaknade tillsammans.
Alltså utan att man ska iväg på jobb eller att han ska iväg till träningen.
Idag skulle han visserligen träna men inte så tidigt.
Vi drog oss och år en god frulle ihop.
Sen körde jag honom till stadion.
Han tränade till 1 och nu är han påväg till Södertälje. Match imon.
Så jag ska va själv denna helgen.
Funderade på att köra hem först, men känns onödigt för en dag.
Sen funderade jag på att dra ihop lite vänner för vindrickande, meen de kände jag inte heller för.
Så jag ska verkligen va själv denna helgen.
Mysa framför tvn med bra filmer och ett glas rött.
Idag har jag varit iväg och handlat, ska göra mammas supergoda räksoppa.
Passa på när man e själv så man kan äta den maten som Dusan inte gillar.

Idag har ja vatt ute....
Med Ami, vi har solat i parken.
Nu känner jag med lite trött faktiskt.
Men men!
Va gör de?
Ska ju ändå bara va denna helgen.

Ska nog ta ett papper och en penna och börja skriva ner saker som jag vill se och göra i USA.
:))
Snart bara en måndag kvar.



Vackra Öresundsbron.
Imon blir de gång i Limhamn, med denna vackra utsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0