Sen va de ju...

Sen va de ju de där med att hinna blogga.
Tiden går så fort.
Har fullt upp på jobbet.
Längtar sjukt mycket till min semester och är allmänt trött på det mesta just nu.
Man jobbar och sliter men det syns inte, varken på jobbet eller på lönelappen.
Hm...
Nåja!
Just nu har vi halva reapriset och köerna har varit på Ullared nivå.
Så idag har jag varit kassapersonal.
Vilket också e kul .... ibland :)

Just nu sitter Dusan i telefon med en kille som heter Tim från sydöstran.
Hm, han låter precis som en kille som vi gick tillsammans med på Eductus.
Sätter 100 spänn på att det är han.
Gick ju bra för honom ialf, kommer ihåg att han hade journalist drömmar ;)

Nåja!
På fredag ska jag ut med mina dek kollegor. Ska bli skönt att prata av sej efter denna hårda månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0