AFRICAQUEEN

pooo...
Igår blev jag äntligen klar med Dam...
Tur för idag stod stora tjejs avdelning på planeringen.
Och imorgon ska jag fixa med en acc avdelning to die for :)

Idag har vi inte gjort något.
Jo vi tog en promenad, och sen har jag lagat mat.
Köttfärs med kål och ris...
MMMM, Dusan gillade det också.
Och imorgon ska jag nog ge mej på att baka en marängtårta.
Man måste ju pröva innan man bakar den på riktigt.
Om ni förstår :)
Tänk om jag skulle bakat den för första gången till min födeledag tex.
Sen visar det sej att det smakar skit och jag har missat de ena och det andra.
See....då e de ju bra att man har övat innan!
Visst!?


och så lite news...








Ha en trevlig kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0