Sjukt kul...

Igår hade jag en sjukt trevlig kväll.
Vi var hos Nancy i Riseberga.
Vi var 7 stycken dekoratörer som åt värsta grillbuffén.
Mmm, klockrent.
Mycket snack, spel och zumba?
Klockan 2 på natten kör vi ett zumba pass som heter duga.
Halv 3 kom taxin och hämtade oss.
Det var en sån kväll som hade kunnat pågå till dagen efter.
Men vi gick när vi hade som roligast :)
Somnade vid 3 tiden och sov som en stock till kl 9 när Dusan åkte till Stockholm i morse.
Pigg som jag var var jag ute med Amalka och åt en god frulle.
Nu har jag varit ute en gång till...
Och ska snart trycka i mig lite smörgåstårta och köra igång storstädet Allan.
Sen lär jag nog känna av gårdagens hårda zumbapass.
Känner redan träningsvärken sakta men säkert.
Något jag lärde mig igår är att jag MÅSTE köpa mej en zumba DVD.
Sjukt kul.
Eller var det för att vinet hade börjat värka?!?
Nåja!
Har precis suttit och kollat på väskor.
Behöver köpa mig en kabinväska.
Vill ha en praktiskväska.... Men hur den ska se ut eller hur modellen ska va vet jag inte.
Hittat jätte fina men dom ligger på några tusen....
Sååå, jag tror jag ska fortsätta leta tills jag hittar någon som är mer snäll mot min plånka.






Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla in på www.uffessakerochting.se

Där finns billig zumba på dvd. fri frakt.

Finns massa kul på sidan.

www.uffessakerochting.se mvh -Anna

2011-06-14 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0