Mys i YSTAD

Igår åkte vi till Ystad med mor och far, Anders, Anna och Ella...
Vi gick till rökeriet och åt fisk, solade oss och upp för kullarna för en titt på Ales stenar.
En perfekt utflykt.





Lite bilder från dagen.
Kommer fler, dessa e från pappsens kamera.

Efter Ystad trippen åkte jag med mamma och pappa hem till Pukavik. Medans Dusan och Amalka begav sig hem till Malmö.

Idag har jag och Nina gjort Karlshamn, ialf KappAhl och ett besök hos Stephy som så snällt fixade en klipptid till mig....
Sen har vi ätit gott och nu ska jag tappa upp en öl och sätta mig i solen......

Imorgon tänkte jag ta en tripp till Mörrumsån och gå en sväng...
HA DE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0