Ystad

Precis hemkommen från Ystad.
Varit på KappAhl och hjälpt dekoratören.
Super kul att få komma ifrån sin egna butik för en dag.
Längtar dock redan tillbaka :)
KappAhl ska ju öppna i Olofström i september.
Hm, wierd... är Olofström ens en stad?
Finns de typ inte bara Volvo ch Holje marknad i den "staden"?
Nåja!

Helgen var helt underbar.
I söndags var vi ute hela dagen.
Vi han med en hel del faktiskt.
När vi kom hem hann vi även med en promenix i V.Hamnen...

Igår hade jag fullt upp med att köra igång alla kampanjer.
Just nu 25% på Alla byxor Dam och Herr.
Ska in på vårt shop in shop märke Hampton Republic 27 och göra TOKFINT imom tänkte jag.
Sen är de nästan dags att hålla ihelg, igen.
Tror dock att jag beger mej hem till Sölvesborg på fredag istället för på torsdag efter jobb.
Känns som om man vill ha en dag HEMMA HEMMA också.
Nåja, vi får se vad som sker.
Också i helgen, påskafton e ju stora gå ut och festa dagen.
Dock är jag inte så värst sugen på de.
Ska ju iväg med alla dekoratörerna den 27:e, men men, jag backar ner ett kitt... i case!




Dessa klänningar har jag aldrig använt.
Trots att jag älskar dessa så har dom bara fått hänga i garderoben...
I snart ett år...
Påskigt?
Javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0