Weekend i Sölvesborg

Sitter i Pukavik nu.
Väntar på att Dusan ska landa så han kan komma hit å kolla på Mjällby-Kalmar FF med mig.
Han har varit i Stockholm å spelat match mot DIF.
En spännande match!

Jag kom igår efter jobb, mamma å pappa dök upp på mitt jobb, och vid halv tolv drog vi hem till mej och åt lunch.
Sen en runda till hundplatsen i Limhamn och sen hem.
Vi hann också med en runda till Oliven som hade namnsdag.

Idag så ska vi som sagt till Mjällby och kolla lite på Pavel.
Sen får vi se vad som händer, grillning står på schemat ialf.
Imon fyller världens bästa Nina år, kanske åker dit å grattar bruttan innan vi beger oss hem till Malmö igen.

Nåja, nu ska jag njuta av min ledighet!
Varit en fartfulld vecka på jobbet!




Hahaha, tokrolig bild jag hittade i mammas och pappas dator.
Dom har fotat på tvn när det var guldmiddag på stadion.
Haha, jag e till höger. Snacka om att "catch the moment"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0