Tiden tiden...

Som jag alltid påpekar går tiden alltid för fort.
Just nu har tiden stannat. Vår klocka på väggen alltså!
Imon e de torsdag... igen!

Idag har jag skummat igenom Herr avdelningen och Underkläderna på dam.
Efter jobbet åkte jag å Dusan till Möbel Luts... eller? XXXL LUTS?
Nåja!
Vi var där ialf.
Pooo vilket ställe. Jag gillade de.
Gamla IKEA.
Dom hade allt.
Tyger från Mairo... ljus från SIA... Massa snygga soffor och handukar...
Matbord...
ÅÅÅ måste dit igen!
Allt vi hann me var en tur på nedre plan. Å hem fick vi oss en dörrmatta.

Nu ligger Dule på soffan och jag sitter faktiskt vid köksbordet.
VI ANVÄNDER ALDRIG KÖKSBORDET.

Imon blir de jobb till 16,15... jobbar in inför påskhelgen.
På kvällen ska vi alla på jobbet hem till Tore!
Han har bjudit hem alla oss på middag.
Trots det snart är 2 årsen han gick i pension.
Inte illa!

Annars kommer förberedelserna inför Vintage premiären på fredag ligga mej varmt om hjärtat denna veckan.
Ska bli så kul att bygga upp allt på fredag morgon.

Här kommer lite andra news från jobbet!












Dagens citat:
-Jag är nästan lite bajsig....
Gårdagens citat:
-Fuck, its bajses everywhere....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0