Måndag

För er som inte vet är det måndag idag.
Å de känns just nu både i fötterna och i ögonen.
Helt slut.
Dusan e på match, jag hade ingen å gå med så, jag stannar på soffan och hejar.
Har städat toaletten och bäddat rent i sängarna, samt deklarerat... och beställt ett kreditkort som jag ska ha i USA som nödfallslösning.
Nu känner jag hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre.

Har kollar inte alla bloggar som jag läser varje dag och även kollar in sommarnyheter från kappahl.
Det ser lovande ut.
KappAhl kör med klänningar med frukter på och lekfulla jumpsuits...
H&Ms nya kollektion såg också helt underbar ut, påminner lite om vår vintage.
Dock har H&M satsat på att återanvända gammalt material.
Collektionen har premiär denna veckan, den 14 April tror jag att det var!
Samma dag vi kör 25% rabatt på ett helt köp hos oss!
Fynda?



Denna med ett brunt läderskärp och träacc till, mmm, de kan jag definitivt se mej själv i!
Trillar in på KappAhl så småningom!
När? Ingenaning.

Usch... Nä om man skulle vila ögonen lite? Bara lite!

CIAO...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0