VAD HÄNDE...

Hmmm.... Mitt inlägg försvann.

Kolla in Tobbe Trollkarl i utube klippet.
Det sjukaste är att Dr Alban gjortde denna låten på fullaste allvar.

Hm... nåja, veckan har varit katastrof.
Verkligen.
Jobbat på samma ställe hela tiden och ingen förändring.
Allt är Kaos.
Rörigt...
Haft 5 miljoner saker att göra och därför har allt blivit halvdant.
Vilket jag hatar. Allt ska alltid vara 100 % på jobbet.

Grrr...

Imorgon ska jag irra runt på stan och hitta en paket till OLIVIA.
Hon fyller 1 år nästa fredag!
Så jag kommer hem nästa fredag.
DDock för att fira min mammas födelsedag. Och ska också fira, har jag bestämt.
På lördag joinar Dusan och då är det Olivias tur att få en massa paket.

Nu ska jag tillaga världens godaste LASSSSAAAANGETTTE.
Ska bli så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0