Söndagkväll....

Det är söndagkväll och jag är supernöjd med helgen.

I fredags körde jag och Dusan en afterwork på Hipp.
Bara han och jag.
Sen att vi träffade folk vi kände är en annan 5:a :)
Många skratt och goda drinkar senare.... avslutade vi kvällen på Bishop arms på Gustav.
Cosmo... å va längesen jag drack cosmo, och på Bishop arms gör man visst de godaste Cosmopolitan jag någonsinn har druckit....

I lördags, igår.... var vi och helghandlade på ica i Västra Hamnen sen tog vi Ami på promenix i Lomma.
Att vi hyrde 3 filmer från Hemmakväll behöver vi inte nämna, med tanke på att det har blivit ett nytt veckonöje.
Film nr 1. Prinz of Persia. Den var rätt så ok.
När klockan blev 21.30 slängde jag in film nr 2 i dvdn. Wallander, vittnet.
Den var ok den också.
Bara det att den var full av tabbar, som när en liten flicka öppnar ett stort fönster och man ser hela filmteamet speglar mot fönstret...
Hur b är inte det?
Hur kan man ens släppa en film med ett sånt misstag? Man kollar ju på tagningarna direkt efter man gjort dom.
SLARV
Annars bjöds kvällen på GOD MAT.... MASSA GOD MAT....

Idag har vi irrat omkring i Slottstaden för att hitta ett bra café som man kan äta lunch på...
Hm, gick sådär.
Slutade med en tur på Ica i kvateret... och lunch hemma i vardagsrummet med film Nr 3.
Harry Brown!
Den var BRA.
Lite udda, men bra.
Rosengård borde se UPP!

Efter filmen körde vi ett storstäd. DÅ MENAR JAG VERKLIGEN STORSTÄD.
I 3 timmar höll vi på...
Dusan i köket och jag på toaletten... sen möttes vi på mitten!

Nämnde jag att vi var och kollade på en lägenhet mitt i city igår?
Nej... de gjorde jag inte.
Hm, inte värt att nämnas om jag ska vara helt ärlig.

Nu säger jag god natt!
Kommer somna gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0