news...

Poooo.... imorse va det kallt.
Snöade till och med igår kväll.... blääää säger jag om det.

Idag slutade jag tidigt.... som alla andra torsdagar.
Så skönt.
Imorgon ska jag sluta ännu tidigare.... Kvart över 12!
Sen bär resan hemåt.
Bror och jag ska köra hem till mor och far.
På lördag ska vi ha party på timotejvägen!

Snart blir de mat.
Jag har tjatat på Dusan hela veckan om att jag vill ha köttfärssås å spagetti....
Idag gav han äntligen med sig:) YIPPIE!

Lite nya jobbekläder som jag inkaserat denna veckan!







Köpte en fin kofta idag också...
En vinröd....
Dock fanns den inte på nätet ännu.
Klänningen sitter perfekt på, så den kanske kan bli ett kitt på någon fin gala i framtiden ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0