MÅNDAGTISDAGONSDAG...

Imorgon gör jag min sista helvetes dag på jobbet.
Jobbar ju långa dagar måndag tisdag onsdag.
Å denna veckan har jag inte hunnit med det jag ska på dessa dagar.
Vet inte vart tiden tog vägen.
Ändå har jag inga direkta kampanjer denna veckan. Hmm...
Nåja. Har några dockor att klä imorgon. Sen ska jag ta itu med att göra min ACC avdelning ÄNNU finare.
Vi ligger i toppen på Acc av alla KappAhl i ALLA länder.
Å där ska vi stanna, och då krävs ett visst underhåll.
Sen tar jag hand om barnavdelningen torsdag/fredag. Den har inte blivit sig likt efter helgens VIP dagar.

Dusan är ute på Arena och kollar på Hockey.
Var visst något Nhl lag som skulle komma hit. Columbus?
Hm, vet ingenting om Hockey.
Innan han stack slängde han ihop värsta goda pastasalladen med hemma grillad kyckling till mig. MMM...
Tur att någon är bra på att laga mat i denna familjen, för jag är de då inte!
Bara till att acceptera att jag aldrig kommer vara den som står vid sprisen.

På fredag drar vi hemåt, till Sölvesborg.
Jag har ordnat en familjeträff hos mor och far. Dock utan Anders å Anna. SÅ... en familjeträff är kanske fel ord :)



Några godbitar från jobbet!







Själv skulle jag så gärna vilja ha leopard "pälsen"
Men med risk för att bli kallad Russia Turista av Dusan så hoppar jag den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0