Kul å jobba när man får beröm...

Idag har Camilla varit hos oss...
Första gången som hon besöker mig och Calle på Jägersro.
Camilla är min chefs chef!
Hon gav oss en massa beröm.
Alltid lika kul att få beröm när man vet hur mycket man sliter....

När jag kom hem så hade Dusan städat lägenheten.... Me like. Inte varje dag man kommer hem å lägenheten luktar nystädat.
Dessutom har han en kycklig i ugnen :)

Sen vill jag säga GRATTIS Malmö! Ni är den mest beskjutna stad i Sverige!
Malmö som stad står för sjuka grejer.
Som att man tex blir skjuten när man väntar på bussen...
Tur attt jag inte åker buss.
Pinsamt.
Kan de va så svårt att sätta dit dom som lekar pangpang!?

Nåja!
Nu ska jag äta, sen krypa ner i sängen och kolla på Sex and the city 2!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0