TJECK

SÅDÄR JA...
Då var allt bokat och klart.
Den 26 November drar vi till Tjeck...
Dusan fyller år den 29/11 och då blir det party...
Hoppas på en dag i Wien och kanske någon extra dag i Prag när jag flyger hem den 6 december....
Nåja.




Prag för snart 1 årsedan!!!


Allt jag vet är att det kommer bli kanon.
Kommer också vara skönt att vara lite ledig innan julstöket på jobbet!
Blir ju inte så mycket ledigt för min del denna julen.
Får åkte hem den 23/12 på kvällen och tillbaka den 25/12 på morgonen.
Julafton är dagen då jag kommer vara ledig. Och då hoppas jag på att få fira så som man ska fira jul.
Med familjen.
1 dag är all jul jag kommer få detta året... å då ska de allt vara jul den dagen.
Sen kommer jag sitta själv i Malmö juldagen och annandagen. Fast annandagen kommer jag inte vara själv, då kommer jag ha fullt upp med att jobba.
Kan ju lika gärna jobba från morgon till kväll den dagen även om jag inte behöver.
Va ska man annars göra?

Nåja....
Imorgon smäller det.... BOOOOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0