SM GULD...



Jag är helt död.
Har varit vaken sen i lördags känns det som...
Söndagen var helt magisk....
Den bjöd nämligen på SM GULD.
Jag var nervös hela dagen. Andas in, andas ut.... hela dagen!
När Malmö väl hade klirrat in 2 mål på Mjällbys Mattias Asper så kunde jag slappna av.
Och så gjorde nog resten av publiken för när det var 5 minuter kvar så började folk ställa sej runt planen redo för att hylla spelarna.





Efter lite skönsång och lite guldmedaljer så vankades det 3 rätters och skumpa!
Kul att sitta å äta med pressen i fejjan.... :)
Nåja, jag var tvungen att lämna in i vettig tid eftersom jag har ett jobb att sköta :)
Väl hemma kunde jag inte somna, det gick bara inte... FÖR UPPSPELD.
Sen var ju inte Dusan bredvid heller, han var ju på Hipp och firade.



Igår var jag som sagt tröttaste trött på jobbet så jag drog mej hemåt vid 1 tiden för att få lite sömn, meeen telefonen kunde inte vara tyst så det blev aldrig någon sömn.
Istället klädde jag mig varmt och körde till Petronella och sedan vidare till torget för att sjunga hoppa och skrika åt min man och hans lagkamrater :)
(Och till Timbuktu som uppträdde)
Alla vill till Himmelsblått men få vill ju döööö!

Som en isbit lite senare på kvällen befann jag mig på soffan. Försökte att tagga ner.
MEN DET GICK INTE!
Kunde jag somna? Nej!
Klockan 4 tror jag att jag slumrade till, men vaknade igen när Dusan kom hem...
Han hade varit på Techno båten med resten av laget!

Nu ligger jag här. Och ber till gud att jag ska få sova inatt. Är såååå trött så att ögonen går i kors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0