Hemma i Malmö

I fredags begav jag mej hem till mor och far.
Vi hann göra Biltema, Rusta och en sväng med kaffe hos Niklas och Nina.

I lördags morse fick jag ett sms av Ida Lindgren kl 8 på morgonen.
Vem går upp så tidigt en lördag liksom!?
Nåja.
Kl 10 befann vi oss på torget i Karlshamn, vi fick se en massa saker, som en fylld torghandel.
Lite inköp senare tog vi oss en välförtjänt lunch på briggen, där resten av Karlshamn befann sig!

Kvällen bjöd på god mat hos mammi och pappi med Niklas, Nina, Oliven och min kära Dusan som anslöt till klanen!

Idag har vi gjort Eko och lite lunchsnack med vår allas Madde.
Jag har äntligen inkasserat en resväska, så nu behöver jag inte låna av alla andra när jag ska ut å resa!!!!
Den var jätte bra, hård, 4 hjul och svart.
Kunde valt den rosa, men tyckte synd om Dusan om jag skulle behöva låna ut den till honom ;)

Imorgon e de fotbollsgalan, Dusan kommer vara på plats, jag kommer hänga i soffan med tvn på högsta volym.
Just nu håller Dusan på att prova kläder till galan.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var en härlig lördag! :-)

2010-12-14 @ 08:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0