Fotbollsgalan

Igår hade jag och Petonella mysmåndag och kollade på fotbollsgalan.
Jag kollade endast för att hålla utkik efter Dusan!!! :)

Idag försov jag mig.... Vaknade 08.15 istället för 07.15 vet fortfarande inte om jag ställt mobilen fel eller vad det var som hände egentligen.¨

Denna veckan ska jag jobba jobba jobba.
Ska jobba in lite timmar för nästa vecka drar vi till TJECKIEN :)
Ska bli så härligt med lite semester.
Det innebär också att jag ska städa fram julen på söndag :) Yppie.
Lite tidigt kanske, meeen skönt att det e klart när jag kommer hem!

Nu ska jag kasta mig i soffan.
Skriver från Dusans minipc, lite svårt.
Min dator har lämnat in.
Sååå lite siba checkar passar kanske bra till julklapp? :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0