DARK

Usch idag blev det mörkt tidigt.
Dock var det ljust när jag vaknade, vilket gjorde dagen mycket lättare...

I fredags körde vi Mys jag å Dusan.
Bara MYS MYS MYS....
Lunch på stan å lite kik i butiker....
Ilördags tog vi en tripp till Lund Nova....
Sen gjorde jag mig ready för party. Petronella ställde till med galej :)
Vi hade en toppenkväll. Hipp bjöd på sina bästa låtar å vi dansade och hade skoj.
Dock blev jag helt snurrig... bara sådär. Så jag satte mig i en taxi hem snabbt som bara den.
Vet inte vad klockan var! 2?
Nåja.
Kul hade jag ialf.
Inte så kul igår dock.
Jag var inte dålig eller så, bara så himmla trött. Man börjar ju bli gammal. Man tål ju inte att inte vara i säng när klockan passerat 22.00!
Skäms!

Så igår, sov jag hela dagen!


Idag har en ny jobbevecka börjat...
Hoppas att veckan går fört så jag kan hålla helg igen... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0