Vm -94!!

Hej hej!
Idag kan man köpa vm 94 med aftonbladet....
Bästa Vm av alla!
Kan vm krönikan utantill, synd att man inte e hemma så man kan köpa den :(

Har nästan precis vaknat. Skönt när man kan sova hur länge man vill.
Sitter på soffan med en kaffe latte...
Som dock är assvårt att göra bra.
Nu förstår jag varför det alltid tar sån tid när man beställer en ute.
Mina blir aldrig varma. Bara lite ljumna!
Har inte tålamod att stå och steeema mjölk!

Ute regnar det... Igen!
Vi ska åka till Dusans mammmas moster i byn intill för att äta lunch.
Sen vet jag inte vad vi ska göra.
Man blir rätt så seg av detta vädret!



När jag hör denna låten tänker jag på Madde!!! Varför!? Hm... vet inte riktigt. Kanse en av alla låtar från hennes mammas bil, inte vet ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0