Kläder kläder kläder...

Såå nu känns det som om jag shoppat de jag ska.. :)
Idag köpte jag en shortdress från hm. Riktigt fin. Kakigrön!
Och en tunn tunn storskjorta från KappAhl i samma färg!
Dock finns inget av de på hemsidorna så jag funderar på att fota och lägga upp.
Får se hur de blir med de!
Nu vill jag bara ha ett par snygga kilklackar också, sen e nog sommarens outfiter fullbordade!

Denna veckan har många semestrar börjat.
Det märks.
Avis.
Har denna och nästa vecka kvar.

På fredag är det midsommarafton och vi har fortfarande inte lyckats bestämma vad vi ska hitta på.
Vi har fått massa erbjudanden, och kan inte riktigt välja.
Jag skulle dock vilja köra en heldag i Köpenhamn...
Nåja!
Vi får se hur midsommar a la Dusan och Emelie firas iår :))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0