In da house...

Igår fick jag en stor överraskning...
Min mamma och pappa kom och hälsade på mig på jobbet i Malmö...
Dom gick loss på KappAhl...
När jag slutade åkte vi till Entré för att shoppa ytterligare.
Precis vad jag hade planerat för denna dagen...
Dusan kom också ut till Entré för att joina för lite kaffe.
Sen skulle han bege sig till Gbg... dom har match idag!
Några påsar och iPhonar senare begav vi oss hem till mig...
Där fick jag ett ryck och följde med dom hem till Pukavik.

Så där är jag nu.
Har pressat lite i solen, men bara lite, för juuust över vårt hus ligger det moln...
Fick kanske en halv timmes sol.

Mamma håller på att göra jordgubbsbakelser nu.
Vi tänkte unna oss lite gott framför tvn vid 3.
Bröllop. Man måste ju bara följa det.

Sen blir de min favorit, nypotatis och sill!




Inte långt kvar till bröllopet nu... Anders å Annas!
Det kommer att äga rum på denna ö...
Den 3 Juli!
Jag hoppas fortfarande på att fotbollsförbundet flyttar svenska cup matchen.
Vill INTE att den ska spelas den 4 Juli....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0