GrabbarnaGrus...

PUHHHH snacka om många kunder idag.
Tok många som irrade omkring för att raffa åt sig plagg till Halva Rea priset.
Kul att vi kör en rea period denna veckan för att få bort "skiten" och en rea period nästa vecka...

Nåja.
Idag efter jobbet åkte vi och tvättde bilen. Dusan har haft sin första träning sen uppehållet idag.
Sen har vi inte gjort så mycket.
Varit på the dog place i V Hamnen och sen har vi grillat korv.

Nu sitter jag och väntar på att Mtv Video Awards ska börja, missade ju de i söndags!



På jobbet idag satt jag och dragdrömde.
Kom och tänka på alla jäkla barnprogram. Och hur dom såg ut når jag var liten.
Kom å tänka på Lillstrumpa och Syster Yster och Pippi Pelikan. Minns att jag TOK gillade desssa programmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0