Fredag...

Idag är det fredag...
Vilket innebär att jag håller helg och ska jobba på måndag.
Jag vet inte om vi åker hem imorgon eller på söndag.
Hade varit bra att komma hem i en bra tid. Med tanke på hur slö man brukar bli för övrigt när man går tillbaka till jobbet efter semestern.





Idag sov jag till 12.
Riktigt skönt.
Jag har vaken mellan 1.35 till 05... någonting.
Kan verkligen inte sova när Dusan inte är hemma.
Speciellt inte om han inte hör av sig, då ligger man bara å tänker på om något har hänt!
Och så Amalka har snarkat som en gris hela natten.... hon ska få sin tablett snart. Hon mår mycket bättre, inte alls så slö!

Idag skiner solen.... jag borde gå ut och gotta mig, men varje gång jag är på väg ut går den i moln.

Ikväll ska vi grilla, ska bli världs!
En dag till med dricka. Och då tänker jag dricka Bubbel vin...
Mitt tjeckiska favorit vin gör med bubblor numera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0