För jävla KUL

Då var datumet satt.
4 Juli möter Malmö FF Mjällby på svarta led. Verkar det som!
Men 4 juli är datumet då matchen spelas.
Vilket innebär att jag får gå på bröllopet själv.
Riktigt kul... not!
Dusan kan inte följa med, inte ens om han är nykter.
Han måste åka med spelarbussen från Malmö på morgonen.
Väldigt tråkigt.
Jag som har sett fram emot detta så länge. Har hela tiden vetat att det finns en risk att han inte kan följa med.
Ändå så blev jag besviken nu.
Ser inte alls fram emot det lika mycket längre.
Får bli jag och Amalka på bröllopet. Ingen som kan passa henne, då alla jag känner, eller alla hon känner kommer vara på bröllopet.
Nåja! Ska hoppa in i duschen nu.
Och sluta DEPPA


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag och Tilde kan absolut ta Amalka om ni vill, så kan tex Dusan få henne efter matchen. Jag kommer ju ändå va där.. Ni gör som ni vill, tänkte bara erbjuda mig :)

2010-06-04 @ 14:20:08
URL: http://Http://Thestoryofjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0