Ett slag för KappAhls sommarshop...

Arbets narkoman som ja e har jag redan spanat in våra nya kläder...
Allt för att jag ska veta vad jag har att jobba med när jag kommer tillbaka!

Just nu tänker jag slå ett slag för Sommarshopen som pågår för fullt i våra butiker.
Välj 3 betala för 2 på utvalda plagg.

3 vita från dam avd!




3 bra herr varor...
Byxorna är sånna som det ser ut som man har bajs i byxan... citat Dusan!



Sen har vi 3 underbara baby plagg...




Annars så tittar faktiskt solen fram så smått idag.
Jag håller på att fixa lunch...
Dusan arbetar!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jeans-byxdressen.. Skulle den passa Tilde? Vilka storlekar finns? :)

2010-06-03 @ 16:10:18
URL: http://Http://Thestoryofjennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0