Dusans mål!!!

Nu är jag tillbaka i Malmö efter en helg hemma i Sölvesborg!
I fredags blev de tacosmys med familjen sen dök Mad upp med sin lilla Neo. Riktigt trevligt.
I lördags tog jag och mor en tripp till Karlshamn för att jaga klänningar.
Vilket vi hittade.
Vi hälsade på hemma hos mormor och morfar också!
Kvällen blev lugn med grillning och lite annat pyssel!

Idag körde jag hem vi halvtolv tiden.... alltid skönt att komma hem i bra tid.
Så jag har hunnit städa tillome!


När vi var i Tjeckien hittade vi husväggen där allt började.
När Dusan var liten ritade dom upp ett mål på ena husväggen i bostadsområdet dom bodde i då.
Detta målet är fortfarande kvar där!



Gulligt!


Nu blir de Vm hela kvällen. Hm, Dusan som bestämmer.
Jag får väl varva internet en eller två gånger istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0