Då va de dags för bilder!

Nu har jag varit duktig.
Jag har fotat mina senaste inköp!
Dock inte när ja har dom på mig...
Onödigt att svetta ner sina nya kläder tycker ja! :)



Gina Tricot Står för magtröjan!



Shorts och Nagellack hm, linne KappAhl och ringar från Byou Birgitte



Linne från Ruels by Mary



Jumpsuit/byxdess/shortsdress... what ever they call it now days from HM!





Halsband från Byou Birgitte och ring från KappAHl



Klänningar från Gate A i Tjeckien!

Nu vägrar min dator att spotta fram fler bilder.
Har lite till att erbjuda er...
Men de kommer!

Ha en trevlig midsommar.
Min midsommar firas på Hemlig ort med mina nära och kära.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0