Bränd...

Okej jag har bränt mig...
Jag som aldrig bränner mej, har jag tappat alla mina pigment eller va e de frågan om!
Eller var det för att jag var dum nog att sola utan solskyddfaktor... ILLA!
Solskyddsfaktor ska man ha... ooo en välkammad utter! ;)

Nu har vi nog packat det sista.
Denna dagen har varit helt underbar.
Dock startade den lite kaotiskt.
Amalka fick typ andnöd i samma veva vi skulle till stan.
Så vi fick snabbt hoppa in i bilen och köra till doktorn.
Allt såg bra ut men hon har ju sin infektion så hon fick massa sprutor de lilla livet.
Efter turen med Amalka fick vi se hockeyspelarna från Vm.
Dock trodde vi att vi hade missat dom då dom skulle gå på scenen 9.30...
Kl 11 steg dom på! Undrar va dom hittade på igår!

Sen lunchade vi och sen begav vi oss till ranchen!
Vi har druckit öl i solen och installerat ett nytt alarm på stället.
Super!
Sen avslutade vi kvällen med en langos och en god öl här i byn...

Nu börjar dagen llida mot sitt slut och imorgon beger vi oss hemmåt. Hm hemmåt för mig.
Hade varit skönt att få stanna lite till.
Mycket vi inte har hunnit med här.

Nåja, på måndag vankas de jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0