Bilder...

Det öser ner ute idag.
Ialf här i Malmö..

Ikväll spelar mina favoriter på Sweden Rock...
Aerosmith. AAA så avis på er som ska kolla.
Dock tror jag att dom inte kommer vara lika bra ikväll som dom var 2007 när jag såg dom :)

Har precis lagt in bilderna från Tjeckien i datorn.





Tog inte bilden för bilens skulle utan för den nya muren!



Dusan och hans Bästis David!



Dusans pappas hund Bart, han har varit rakad runt ögat... ja!



Klockren bild på Dusans kusin barn!



En bild som är förstörd dels av Dusans FINGER och av en kabel ledning!!!!



Amalka efter hon fått sina sprutor...



Dusan och Amalka på båten!




Så de var lite från skaran!
Nu ska jag vila lite, sen ska ja köra en sväng till Ikea!

Seee YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0