Trettondagsafton

Idag är det visst trettondagsafton.
Innebär att jag är ledig imorgon.

Vi ska snart kila ner och hyra en film. ÄR INGENTING PÅ TV IKVÄLL.
Det ska ja slänga ihop lite mat. Levt på soppa några dar nu. Känner hunger.
Förbannat sugen på en kladdkaka också, meeen Dusan dödar nog mej då.
Han har gett upp allt som är sött och gott, och de har fått mej att också göra de. Känns krängande och käka en massa när han suttar på morötter :)

Imorgon ska jag SOVA SOVA SOVA, sen städa. Vi ska ha en som ska komma och kolla på vår lya imorgon.
Sen ska vi iväg och kolla på en. På gamla väster, mitt inne i stan.
 Vi får se hur den ser ut och hur dyr den är osv.
Känns löjligt att betala 7-8000 för en lägenhet tycker jag!

Nåja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0