Saknar

Blev ingen film ikväll.
Var helt uppbokat.

Har bakat en sockerkaka med blockchoklad i... Å vad jag lyckades.
Riktigt gott.
Dusan klämde 45 minuter av den. Jag 10 minuter... och 5 minuter ligger kvar på tallriken.

Efter det la jag mig i ett långt härligt bad..
Sen sminkade jag mig och fixade håret.
Kanske skulle det bli utgång!?
Men icke.
Ett glas vin och jag mår illa. Blä!
Känner inte för någonting just nu. Förutom god mat. Så vi ska kila ner till Slottstadens restaurang.
Mmmm...
Sen ska jag hyra film, Dusan ska träffa vänner i stan.
Som sagt så känner inte jag för det.

Saknar mina vänner där hemma.
Riktigt mycket.
Kan inte ha roligare än när jag är med dom. Med dom kan jag vara mig själv.
Och med dom kan man dra alla internskämt... osv.
Va så härligt när jag bodde i Sölvesborg, ett stenkasst från Johanna.
Man bara ringde och frågade om hon va sugen på vin... Så blev de vin... På en torsdag om det så var...
Ångrar inte att jag flyttade... Inte alls.
Skänker bara er där hemma en tanke.
Jag kommer hem den 18e Feb igen.
Tandläkartid och sånt.
Kanske man får chansen att träffa er då?
Kanske någon som kan ställa till med fest!? Så jag kan få vara mig själv?


Nu hooppas Dusse in i duschen.
Snart ska vi gå.









Lyckades få med dom jag ville.
Dock lite gamla bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0