ONT I HALSEN

Usch, nu har jag också blivit förkyld.
Dusan har inte tränat idag.
Kände mig bra fram till 2... efter det kunde jag knappt svälja och hade frysningar och svättningar på jobbet.
Kanske berodde det på att ett sms med ½ rea priset gick ut idag och gjorde alla till galna shopping människor.
Det var kö från kassan och ut från butiken. Och kassan ligger mitt i butiken.
Folk hade kundvagnar fulla med kläder...
Kände mig manad till att hjälpa till i kassan fast jag inte behöver det. Och det gjorde att jag inte hann med det jag skulle idag.
Höll på att göra våren på dam. Så det är helt tomma väggar lite här och var.
Imorgon när jag kommer behöver jag nog TOK städa bland rean.
Hänga alla toppar för sig och stickat för sig osv.
Usch gillar inte Halva Rea Pris kaos. Det innebär kläder överallt... Kastade på golv och inredning.

Nu ska jag kolla min mail och läsa dikten Nina skickat till mig.

Här kommer en bra låt.
Finast



Lärde mig den på min gitarr för någon sommar sen...
En gitarr jag saknar...
En gitarr som står i PUKAVIK...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0