Och så var det fredag!

Det är dags för fredags mysss...!
Jag ska snart göra lite mumsig lassangette med god sallad och gräddfil med vitlök och fetaost i! MM!!!!
Sen ska vi mysa framför tvn hela kvällen/natten!
Vi båda är lite halvkassa. Halsont och sånt.
Dusan har taggat sin hand så honom får man hjälpa, med allting!

Lägenheten var klockren. Helt underbart fin.
Ballkongen var riktigt stor. RIKTIGT.
Mitt i CITY (ditt city) Precis vid Åhlens city.
Doccck. Kände varken jag eller Dusan för att spendera så mycket pengar.
Vi tog nästan den, men efter lite bläddrande mellan pengar och sånt så...
Kom vi fram till att det är inte värt det.
SÅ nu är jag på jakt efter att köpa en lägenhet.
Fattar bara inte hur det går till. Därför jag har försökt få tag i mamsen men hon svarar inte.
Hittat en lägenhet precis där vi bor, 2:a, 56 kvm, allt är nytt i den och den har dessutom inte en skyhög avgift. 2000 i månaden bara!
Så.... vi får se vart vi hamnar med vårt bostadstänkande!

Idag har jag hämtat ut min och Dusans dopgåva till Olivia, som ska döpas på Söndag, nästa helg då!
Lite till som ska fixas sen e de klart.

Amalka måste ha sin rabies spruta, så jag måste fixa tid åt henne...
Sen måste bilen få komma till verkstaden igen...
Märkligt att man ska behöva fära dit med en SPLITTERNY BIL... rosenrasande.
Sen....
Kommer JENNIE och Tilde imorgon.
Kan bli en toppen dag!
En toppen helg. Till o me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0