Nedrans...

Nedrans förkyldning......
Idag åker vi hem till Pukavik.
Min bror, Anna och min älskade sambo....
Amalka också...
Hon har precis fått bada, så nu sitter hon här och skakar... bara för att jag ska tycka synd om henne.

Sex and the City the movie rullar också i Dvdn...
Får inte nog av den filmen. Längtar till sommaren när nästa film kommer.
Kanske blir det som sist. En stor tjej dag innan.
Förra gången hade vi frukost, brunch och middag tillsammans, sen kollade vi på filmen och avslutade dagen med lite vin...
ME LIKE.



Så här såg det ut sist....
Detta är i min gamla underbara lägenhet på Markgatan 1.
Det dracks champange. Dock fick vi sitta inne. Vädret svek :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0