MYS FREDAG IGÅR

Igår efter jobbet mötte jag upp min vän Caroline eller Carrol som Dusan säger....
Vi tog en vända i snön på stan.
Hittade ett par skot på rea rea... Ett par skor som jag tidigare hade tänkt beställa på internet för mer än det dubbla priset.
Sen lite vår kläder. Kände bara hur mycket jag behövde något nytt.
Det som var bäst med stan var att det inte var så mycket folk, inga folk helt enkelt...



SKÅL




Efter stan blev det Sushi och mys hemma hos oss.
Även en rental movie.
Inglorious bastards... RIKTIGT BRA.

Idag var vi uppe med tuppen.
Vi tog en promenix vid 9. I snöstorm.
HY.
Sen åt vi en god frukost och kollade på Victorias secret fashion show.

För 5 minuter sen lämnade min gäst mig. Hon skulle ta tåget hem.
Alltid lika kul med besök. Gärna mer av det :)

Ikväll kommer Dusans vän Pavel.
Vi ska möta upp några andra vänner till Dusan och ta någon öl på Tjeck Point...(Heter något annat med tyvärr så klagas det på stavningen på denna bloggen så jag skriver tjeck :) )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0