MY NAME IS.... IKEA

Idag har jag, Dusan och Anders varit på ikea.
Nice.
Hittade de jag skullle, plus att Amalka fick sej en korg att sova i!

Vi var också på pappas favoritställe, BILTEMA
Bilen behövde spolarvätska.

Sen var vi under kronprinsen och tvättade bilen...
Så nu kan vi lämna den på verkstaden med gott samvete.

Pratade precis med Niklas.
Han ville att jag skulle läsa en dikt i kyrkan på söndag... Jag som sa att jag ABSOLUT inte ville göra de.
Låter så dumt på vår dialekt.
Gud hjälper dig.
Gud hit och gud dit.
Men när Niklas sa att jag skulle läsa tillsammans med Daniel, Ninas Bror... och att dikten inte alls handlade om gud utan om Olivia. Eller om hur vi alltid skulle finnas för Olivia.
Lät bra tycker jag.
Men jag brukar alltid tabba mig när jag ska läsa upp saker. Helt plötsligt kan jag inte läsa. Och blandar ihop orden.
Nina skulle visst skicka dikten till mig, så. Jag får se. ÖVA :)

Nu väntar jag och Dusan på Falk. Vill se en annan del av köping också, saknat Tobbe lite, han är klockren!
Men Dusan är nog inte så road av det programmet som jag.
Och jag har redan fått se The City och Projekt Runway ikväll så...


Puss









Kommentarer
Postat av: Tess

Söööta Amalkis!!! =P

2010-01-17 @ 20:43:27
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0