Måla måla måla...

SÅ...
Nu är det målat och klart på jobbet. Så skönt att ha det avklarat.
Tog mig 2 dagar.
Kassan och 2 provrum (provrum med 5 hyttar i varje)
Å vad snyggt det blev.
Imorgon ska jag fixa sitsarna inne i provrummen, dom ska bli bruna.
Sen ska vi till Jysk och fixa bruna mattor.
Hoppas på ett bra resultat.
Ska lägga upp bilder när det är klart!
Skulle vilja lägga upp massa jobb bilder, men det är förbjudet att fota i butiker.
Så jag funderar på att fixa en till blogg, för er arbetskamrater... Från norr till söder!
En blogg med lösenord.
Hör av mig mer när det är på G!

Idag har Dusan varit i Halmstad och gjort magnetrönken.
Och jag har gjort kyckling med sås i ugnen till middag!

Har även varit en sväng på Mobilia. Lagerhaus.
Köpt nya krytlappar och muffinskakformar!

Det var min dag!


Hm, läste på aftonbladet att Pitt och Jolie inte skulle skilja sig.
Hm!


Kommentarer
Postat av: mamma

lär dej att stava det heter röntgen och grytlappar kramis mamma

2010-01-29 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0