Grattis Malmö

Grattis Malmö... du som stad vinner nog gangsterligan.
Var och varannan dag är det någon som skjuts ihjäl här.
Igår... en mitt på stortorget.
Samma plats jag fastnade med bilen tidigare på kvällen.

Blev ingen öl på "tjeck" point igår.
Jag var visst enda tjejen till slut såå... jag tackade nej och låg hemma och kollade på Robinson finalen och kollade på klassikern Whats Love Got To Do With It...
Körde dock Pavel och Dusan till Stortorget...
Där jag lyckades köra fast med bilen.
Dock fixade Dusan det rätt snabbt!

Nu ligger jag i sängen med datorn i knäet... Dusan och Pavel kollar på tennis i tvrummet/köket/vardagsrummet.
Lyssnar på musik i min iPod nano... Me like.

I eftermiddag ska jag och Dusan ut på långpromenix, sen ska vi hyra film och äta ugnsbakad falukorv.
Sen ska jag nog ta bort mitt nagellack... Köpte mintgrönt nagellack i fredags. Coolt tyckte jag...
Hm, tänker jag nu.



Jag vill att ALL snö ska försvinna...
Snöade från kl 4 till dagen efter i fredags.
Idag... Idag snöar det också :(



Vill ha sommar nu...
Om det inte går att fixa...
Ge mig ialf en liten aning av vår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0