En underbar dag

Igår gjorde jag dusan och min bror Anders ett snabbt besök i Karlshamn.
Dusan behövde finkläder.
Synd bara att jag inte hälsade på min vän Jennie.
Hade varit kul och se hur hon bor numera...
Hört att hennes lya ska vara kanonfin.

Efter vi hade varit i Karlshamn bjöd mamma på lunch och... SEMLOR... me like.
Sen åkte jag och Dusan vidare till Bromölla för att kolla på bio.
Sherlock holmes... Kanon bra film...
Minus? ATT EN AV SVERIGES FINASTE BIOGRAFER INTE TAR KORT.
SKAMLIGT.
Efter bion åkte vi till Sölvesborg och åt en romantisk middag på SÖLVESBORGAN... me like also.
Väl hemme var vi trötta och la oss nästan direkt.
Vi gjorde ett försök med att kolla på Falk, men vi somnade.
Får ta den ikväll istället... går ju faktiskt på tv.

Idag var vi uppe vid nio.
Vi gjorde oss fina och åkte till kyrkan.
Där vankades det dop.
Allt gick jätte bra. TTill o me med att läsa dikten.
Träffade min gamla svenska lärare Agnetha... Kul och se henne, en av dom bästa lärarna jag haft faktiskt.
Efter kyrkan blev det god lax och tårta hemma hos Niklas och Nina...
Jätte trevligt.

Vi fick lämna stan tidigt
Halv 5 var vi hemma och Dusan rusade iväg till Stadion där dom hade rutinkontroll med hjärtat.
Allt gick bra och nu är han och handlar mat.
Hon kommer nog vilken sekund som helst....


Tack för en underbar dag...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0