Bläbläbläblä

Hemma idag igen.
Allt snor sitter fast i skallen..

Vaknade kl 9.
Tog mig en välförtjänt dusch, behövdes vill jag lova.
Sen gick jag en snabbis med hunden.
Efter det bunkrade jag upp med halstabletter, toapapper och nässpray framför tvn.
Nu dricker jag honungsvatten och håller på att få rycket på mitt internet som bara kopplar från hela tiden.

Funderar på att kolla på någon film, kanske sova lite.
Sen behöver jag städa i bland mina kläder... Och hitta ut kläder vi ska ha på oss i kyrkan på söndag.

Dusan är för övrigt och tränar.
Han är precis som Tilde vad det gäller att snappa upp nya ord.
I veckan har han härmat Tobbe i En annan del av köping...
- Har du ont i magen Tobbe?
- Nej, jag har ont i käften...

Kul att han lär sig när han kollar på TV :)



Tobbe är klockren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0