Okej

Nu har äntligen bloggen släppt in mig igen.
Inte kunnat blogga på ett tag... visst.

I lördags hade vi mys hos Jennie i Karlshamn, väldigt trevligt sällskap.
Jennie ställer alltid upp när man behöver kärlek :)
I söndags hämtade jag min man på stadion kl 18.00
Igår?
Hm, jobbade för länge och fick ont i fötterna, vilket resulterade i att jag fick jobba i mina gyllene addidas shoes.
Kände mig som en idrottsman när jag sprang upp och ner för stegen när jag bytte lampor.
Ett vinnande koncept.
Dock när snön försvinner, för jag var blöt om mina TAJER när jag kom hem :(

Nu har jag slängt i mig en tallrik risgrynsgröt och snart ett par mackor, sen ska jag slappna av med min bok, me like!

Ses


Jag... en bebis som tydligen... gillade.... hårdrock... FIIIIIIIEEEEEEEEEEEER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0