Klänning


Ah, varit på stan idag.
Tok letat efter en klänning jag kan ha på mig på galamiddagen på lördag nästa vecka.
Hittade ingenting... NADA.
Gick hemåt vid halv 5 för att söka hopp på nelly...
Dom klänningarna jag hittar där ligger på 2000 kr... gynnar INTE
Och jag har verkligen ingenting att slänga på mej heller för den delen. Enbart samma som jag hade på fotbollsgalan. Men hur illa det än äär så kommer jag inte kasta på mig den klänningen igen.
Dels för att sist jag hade deen på Mingel dränktes den av mina spyor... dock fick mamma den ren, men...
Dels för att alla kommer verkligen se att jag har samma på mig... verkligen
Hittade en fin kjol på HM Design idag dock, hittar jag ingenting, får jag åka och köpa den helt enkelt...
Ah..
ILANDSPROBLEM.

Vaknade kl 10 idag.
Tog hunden, snabbläste min bok över frukosten och hoppade i badet.
Promenerade till stan vid 1 och mötte upp Anna och hennes mamma på lite "lunch"
Sen mötte jag upp Janica för ett evigt kläds letande.
Nu?
Usch... Vila, mat, melodifestival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0