HUUUUUU VAD TRÖTT JAG ÄR

Jag kollar ut och ser att det snöar...
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
När ska detta sluta. Orkar inte mer nu.

Varit duktigt trött idag.
Var uppe halv 7.
Just för att jag behövde gå ut att gå med Amalka. Men det var skönt...
Annars var de mycket på jobbet, inte mycket så, men massa som kom emellan när jag skulle göra mitt.

De värsta idag var att den stod en lastbil på min parkeringplats när jag kom hem :(
Jag fick ställa den på någon annans parkering...
När väl lastbilen stuckit skulle jag parkera min bil. Det gick sådär.
Lastbilen hade gjort snön slirig.
Sen måste jag alltid backa in på parkeringen då det är en mur på ena sidan... och en bil på andra.
(VÄldigt små parkeringar)
Hur jag än gjorde så kunde jag inte komma in på min parkering, hjulen bara slirade och bilen höll flera gånger på att komma in i muren...
Jag gjorde ett försök till, dock står framhjulen utanför parkeringen...ilandsproblem.
VAD SKA MAN GÖRA?
HM... Dusan kom hem :)


Jag hyllar iidag också Carolina Gynning...
Hon lyfter förkväll...
Jämfört med Elisabeth Höglund.
Ni minns väl vad jag sagt om henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0