Hemma hos päronen

Idag hade jag med mig Amalka till jobbet...
Hon var jätte duktig och blev förstås älskad av alla...
Halv 12 skickade Calle hem mig.
Och halv 2 var jag hemma i Pukavik.
Död som ja var la jag mig direkt på soffan och somnade. Nu sitter jag här!
Imorgon väntas en tandläkartid hos Olle och efter det en eventuell fika.

Mormor och morfar ska också få sej ett besök, sen är jag otroligt sugen på att gå ut. Inte för att dricka utan för att tträffa lite folk man känner.
Får se hur de blir med de.



En bild jag hittade i mammas dator... från julafton, när jag och Anders byggde en varsinn snölyckta på trappan!
Precis som vi gjorde när vi va små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0