Dum i huvudet... på riktigt...

Ojoj...
Har visst tagit lite semester från bloggen.
Internet hemma har varit kasst sen har jag varit för lat för att fälla upp datorn.

I torsdags var vi på La ce... något på Regementsgatan...
Sjukt god mat, vi var 17 personer från Kappahl.
Efter maten blev det tårta och bullar hemma hos Tore.

Igår körde vi hem till Pukavik. Anders fyllde år så mamma ställde till med kalas.
God mat, igen!
Och god tårta .... igen!
Även lite kel med Olivia som har blivit stor nu!

Idag var hela familjen ute på långpromenad.
Alla var klädda för snöstorm.

Nu har vi precis varit och hälsat på Jennie och bajskorven Tilde i Karlshamn.
Sen en sväng upp till mormor.
Nu väntar vi på mat från Norje... MMMM...
Sen är det ju MELODIFESTIVALEN...
Något som livar upp denna mörka tiden på året.



Ett klockrent bröllop, helt i min smak :)






Sen är jag liiite dum i huvudet.
Skriver om min nya blogg och allt utan att lägga upp adressen.
http://dekoemi.blogg.se

Så...
trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0