Trött

Igår jobbade jag till kvart över 6 och idag till kvart över 5.
Helt slut.
Skönt dock att slippa stressa på jobbet.

Imorgon kommer David.
Dusans bästaste vän.
Ska bli trevligt att få besök. Händer ju inte så ofta.
Han stannar en vecka och på torsdag nästa vecka åker Dusan hem till Tjeckien för lite semester.
Jag ska då passa på att köra hem till mor och far den helgen.
Passa Olivia och lite så.
Testa den nya bilen... och lite så!

Just nu...
Längtar jag efter Ikea katalogen!
Justt nu...
Har jag kommit på hur mycket jag saknat att skratta till Time Out.
Just nu...
Är Amalka ful!
(Neejj hon e söt)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej, Faster Emelie! Jag saknar dig, längtar till du kommer på besök, massor av kramar Olivia

2010-08-24 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0