Slit och släng...

Pjuuh vad jag har slitit på jobbet nu i 2 dagar!
Längesen jag jobbade så hårt.
Kommit hem helt utslagen.
Dams Acc blev perfekt.
Idag har jag gjort om hela herr.. ALLT. Möblerat, lyft bilder upp och ner... ALLT.
Imorgon ska jag bara piffa till allt. Som om att klä dockor och skriva lite nya skyltar.
De gillar vi.

Idag fick jag ett fint kort i brevlådan.
Från Johanna Mattsson som ska ställa till med fest.
Hoppas jag kan vara där.
Vi ffår besök från Tjeckien då, men men... hör av mig snarast!
Blev glad över inbjudan. Inte varje dag man får en inbjudan via post.
Brukar mest vara via Facebook, sms eller mail!
Fick min nya parfym idag också.
Snabbt gick de.
Jag tipsade Jennie om Guess marciano... En parfym jag haft på doftprov i evigheter men har aldrig blivit klar till att gå å köpa den!
Så .... när jag tipsade Jennie om den bestämde jag mej för att också klicka hem en på nordicfeel.se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0