REGNSKIT

Ah, man blir ju deprimerad av detta vädret.
Hm, jag som ville gå på Malmöfestivalen.
Och imorgon ska vi ut å äta med jobbet, det var tänkt att vi skulle sitta på ribban innan och dricka vin, men de lär ju inte heller hända.
Grrr....

Jag har shoppingmani. Vill så gärna köpa något, bara något. Men icke, jag väntar på löning!
Första jag ska köpa är Sex and the City boxen, är nog den enda i hela världen som inte har den.
Och ska vädret fortsätta så här så måste jag sysselsätta mej med något.
Så varje inte lite Sex and the City!



En sommarbild... allt för att slippa gå in i höstdeppet!





Människor som inte duschar är äckliga.
Det var en kund på jobbet idag. FY
Vi fick gå med doftspray i hela butiken.



Dusan är just nu och äter med Pavel.
Han har varit och lämnat familjen på Sturup.
Han bor i Göteborg och Dusan träffar honom mer än jag träffar mina vänner. Och mina vänner är bara en timme bort :(
Kan ni inte komma hit och leka med mej den 3:e september, då åker Dusan hem till Tjeckien några dagar.
Och jag vill inte va självvv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0