Malmö FF

Jaha.
Vädret ställde visst till det lite för alla igår.
Inte minst Mff.
Som idag ska spela om sin match dom påbörjade igår. Ja spela om.
Även dom spelat en halvlek redan och lett med 1-0 så ska hela matchen spelas om.
Hm, idiotiskt.
Jaja.
Vädret var också idiotiskt.
Översvämmningar hit å dit.
Regnade konstant hela dagen.

Idag är vädret okej.
Vinkade precis av Dusan som skulle köra bort till stadion. Hade kunnat gå bort å kolla, men offrade min biljett igår. Så jag tänker ta en lugn stund framför datorn.
Klicka in på lite modesidor, bloggar och skvaller, sånt som jag gillar.

Borde egentligen klicka in på politiska sidor.
Har noll koll på partierna inför röstningen.
Hm, ska jag följa Ida-Christina Lindgrens propaganda!



lgkwjepjogdfkljoijgrpipbldfllerwkjldfkjdfkjrsljbvfdmlgkwjepjogdfkljbgrpipbldfwjpwkjldfkjdfkjrsljbvfdmlgkwjepjogdfkljbödklfjglöwjpgdfoj
Hm, min dator flippade lite för en sekund.... Denna text kom upp efter! Hm, vad betyder det?
Lika bra att klicka på Spara & Publicera innan allt försvinner.
(Måste inkassera en ni dator)



Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du ska följa min propaganda. Räknar med din röst! ;-)

2010-08-16 @ 09:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0